Et uge sæt af ure
Efterhånden har jeg vænnet mig til en vis rytme i hvordan jeg anvender mine ure.

Urene tages jo typisk frem ifbm. week-ends og pakkes ned og boxes efter en week-end. I week-enden er alle ure til rådighed, så da kan jeg skifte meget. Det er efter week-enden, når jeg pakker ned, jeg vælger ure til den kommende uge.

Og det bliver ofte til det jeg kalder et "Ugesæt". Et sæt af forskellige ure til forskellig brug og fornøjelse. Det kan se således ud:

Der må være et lækkert ur med brun rem, til dage med brune sko og bælte:

İmage

Så må der jo også være et med sort rem:

Nu var det første jo et Seamaster og så er det rimeligt at dettte er Noget andet og med en anden skivefarve også:

İmage

Det er basis ure til kontor mv.

Men det er klart er der kan være dage hvor man foretrækker guld og så kan man jo meget passende have en ur med lænke ved hånden:

İmage

Det kunne jo også være at man lige en dag følte for noget specielt - og ikke Omega.... Og sådan en dag har jeg idag og så er det dette pragfulde IKON

İmage

derudover må man have en Beater indenfor rækkevidde - til jagt - hundetræning - osv.

İmage

Så er man da nogenlunde dækket ind..... og det kan jo lade sig gøre et gå i boxen, hvis man pludselig må bruge et helt bestemt ur.....

Der er også lidt regler - samme ur må ikke være i udvalget 2 uger i træk - og der skal være mindst et fra IKON samlingen.

Kom så ikke og sig jeg ikke er tosset Icon_e_biggrin1

god week-end.....med ure og andet.

vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Et uge sæt af ure - af baun - 19-01-2013, 01:53 PM
Re: Et uge sæt af ure - af Kristofferj - 19-01-2013, 02:10 PM
Re: Et uge sæt af ure - af Miwes - 19-01-2013, 02:25 PM
Re: Et uge sæt af ure - af TimeToWatch.dk - 19-01-2013, 02:30 PM
Re: Et uge sæt af ure - af Kristofferj - 19-01-2013, 02:36 PM
Re: Et uge sæt af ure - af KimT - 19-01-2013, 03:04 PM
Re: Et uge sæt af ure - af Mr. Tick - 20-01-2013, 09:46 AM
Re: Et uge sæt af ure - af hannover_dk - 20-01-2013, 03:47 PM
Re: Et uge sæt af ure - af baun - 20-01-2013, 06:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)