23-09-2011, 08:19 AM
Man kan få Seiko skruer og man kan få aftermarket skruer. Af sidstnævnte kan man få med to forskellige gevind typer. Hvad de lige kaldes på engelsk og dansk ved jeg dog ikke helt præcist, men jeg er stødt på den type, som du nævner, og så på "Phillips" skruer. Med min ringe "håndværker-erfaringer" kan de to dog meget vel være det samme, uden jeg dog ved det ...
Hvis du mangler originale Seiko skruer til din Darth, så prøv at ringe til Peter Halse. Han kan med største sandsynlighed få fat i dem, og de vil med garanti også være billigere hos ham end hvis du bestiller fra udlandet
Sørg for at have en skruetrækker i den helt rette størrelse, samt i en god kvalitet, såfremt du selv skal montere - ellers får de sortnede skurer hurtigt et kedeligt "look"
Alternativt, så kan Peter sikkert hjælpe på "skrue-fronten"
Hav en fantastisk dejlig fredag, og nyd week-end´en
Hvis du mangler originale Seiko skruer til din Darth, så prøv at ringe til Peter Halse. Han kan med største sandsynlighed få fat i dem, og de vil med garanti også være billigere hos ham end hvis du bestiller fra udlandet
Sørg for at have en skruetrækker i den helt rette størrelse, samt i en god kvalitet, såfremt du selv skal montere - ellers får de sortnede skurer hurtigt et kedeligt "look"
Hav en fantastisk dejlig fredag, og nyd week-end´en
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)