01-09-2011, 07:10 PM
Jeg har netop modtaget en Seiko Sumo, som med sin produktionsdato i Maj 2011, er den nyeste Sumo, som jeg endnu har ejet. Efter at have timet uret i nogle dage, stod det klart, at det tabte 20 sekunder i døgnet. Det er uden for værkets tolerence, som er på "hele" +25/-15. Jeg hev derfor bagkassen af uret for at regulere det, og fik et mindre chok
Bagkassen var ridset og ikke særlig køn inden i. Det har jeg ikke set på tidligere Sumo´er:

Et større chok var det at læse "China Case"
Der står jo "Made in Japan" på bagkassen 

Jeg er klar over, at Seiko producerer delene til "Made in Japan" ure i forskellige dele af verden, men jeg havde godt nok ikke forventet en "kinakasse" på min Sumo
Seiko er kontaktet idag, og jeg ser frem til at høre, hvad der er op og ned her ...
Bagkassen var ridset og ikke særlig køn inden i. Det har jeg ikke set på tidligere Sumo´er:

Et større chok var det at læse "China Case"

Jeg er klar over, at Seiko producerer delene til "Made in Japan" ure i forskellige dele af verden, men jeg havde godt nok ikke forventet en "kinakasse" på min Sumo
Seiko er kontaktet idag, og jeg ser frem til at høre, hvad der er op og ned her ...
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)