Skal jeg købe et Omega eller et IWC
#4
Velkommen til forum Icon_e_wink

De to ure, som du har inde i dine overvejeler, er meget forskellige, synes jeg. Går du udelukkende efter designet, eller også efter funktionerne - f.eks. chronograf funktion på IWC´en ?

Det vil være rent gætteværk, hvilke ure, der holder priserne 15 år frem, og med mindre du er meget inde i f.eks. Rolex´ modeller, så tror jeg godt, at du kan regne med en pæn "afskrivning" ved at have brugt et ur i 15 år Icon_e_wink Generelt vil jeg dog sige, at taler vi nypriser, så mister IWC rigtig meget værdi fra du træder ud af butikken med uret om armen, hvor PO´en - på den korte bane - ikke vil tabe så meget. Når det er sagt, så er priser jo ikke alt. Det er meget vigtigere, at du finder det rette ur for dig i de næste mange år frem - eller indtil det næste urkøb hiver så meget i dig, at du er nødt til at købe Icon_e_wink Icon_razz

Som JK har været inde på, så har Omega Speedmaster et holdbart design. Cartier Tank har, mig bekendt, også et design, som har været uændret i mange år, ligesom f.eks. Rolex Sub også har det. Breitling Navitimer kunne måske også være et kig værd ? Der er rigtig mange muligheder for dig, så god vind med projektet Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar


Beskeder i denne tråd
Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af Urolig - 23-08-2011, 11:31 AM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af Joepete_phpbb3_import15783 - 23-08-2011, 01:40 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af OleBent - 23-08-2011, 08:52 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af bent540 - 24-08-2011, 11:54 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af OleBent - 25-08-2011, 07:14 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af bent540 - 25-08-2011, 09:37 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af Tukjær - 25-08-2011, 10:15 PM
Re: Skal jeg købe et Omega eller et IWC - af OleBent - 26-08-2011, 12:46 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)