Afstemning: Daytona på armen - for småt eller perfekt?
Daytona'en ser for lille ud til din arm
Daytona'en passer perfekt til din arm
[Vis resultater]

Daytona på armen - for småt eller perfekt?
Jeg er nu igang med den spændende jagt for at finde mit kommende ur, og Rolex' Daytona bliver ved med at spøge i mit hoved. Først var jeg overbevist om, at uret var for småt, dernæst at det havde den rette størrelse, men efter at have været en tur forbi Klarlund i dag, er jeg igen blevet i tvivl. 

Jeg træffer selvsagt selv beslutningen, men vil dog gerne høre, hvad I mener om størrelsen (til mig, selvfølgelig, og ikke generelt Icon_e_smile

Tog et par billeder for at sætte størrelsen i relief. 

İmage

İmage

(Jeg undskylder den dårlige billedkvalitet, men det gik hurtigt og jeg havde kun min iPhone 3GS med)
I forlængelse vil jeg fremføre den fortræffelige og uovertrufne service, jeg mødte i form af Sara Wollhead, som tog sig god tid og viste mig mange forskellige rolex-modeller, mens vi fik en god ursnak. Desuden flyttede hun et led på remmen på mit Planet Ocean - uden bekostning skal tilføjes. 

EDIT: Nu med afstemningsmulighed Icon_e_biggrin
Svar

Beskeder i denne tråd
Daytona på armen - for småt eller perfekt? - af Sociologen - 01-08-2011, 03:46 PM
Re: Daytona på armen - for småt eller perfekt? - af Tukjær - 01-08-2011, 06:15 PM
Re: Daytona på armen - for småt eller perfekt? - af Tukjær - 03-08-2011, 11:59 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)