12-07-2011, 09:02 PM

Jeg har nu fået en 14060m på armen igen, og det er dejligt! Det blev Klarlund i sidste ende, de gik lidt ned i pris og jeg har til gengæld en forhandler lige rundt om hjørnet som jeg kan gå ned til hvis der er noget som skal justeres. De ringede sgu og tjekkede min konto igen, ved ikke om jeg skal tage det personligt efterhånden!!
Sjov scene derinde imens jeg ventede på mit ur, en mor og hendes knægt på ca 18 kommer ind og brokker sig højlydt(moren selvfølgelig) over urenes manglende præcision. Hendes(vist et mindre rolex) gik 18 minutter for hurtigt på et måned(!!) og hans(sub m dato) tabte så 2 om måneden. Hvad siger den lidt arrogante sælger med topmaven så til det? "Det er ikke et atomur!" Og tilføjer "man må forstå at det er charmen ved et mekanisk ur at det ikke går præcist...." Begge dele sagt tilpas tørt og ligegyldigt overfor forældede ting som kunden har altid ret osv......
Ham der solgte mig uret var til gengæld virkelig behagelig, oprigtigt interesseret i uret og virkede ikke skræmt af mine jeans og Air Force 1's...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)