09-07-2011, 03:10 PM
Tillykke med uret Kim. Jeg forstår ikke helt alt den snak om at Daytona er for lille. Det er omkring 40 mm og stort set samme størrelse som de øvrige sportsmodeller fra Rolex. Det er super behageligt på armen og kan kun bakke op om det Kim skriver med, at PAnerai, AP ROO på rem, ect. let kan blive top tungt og dreje på armen, hvis det ikke sidder stramt på håndleddet. AP Diver har samme "problem" iøvrigt. Det skyldes både vægt, størrelse og rem. Daytona i guld på rem har lidt samme tendens og sidder ikke så godt som lænkemodellen i stål.
Mine erfaringer er klart at 40 mm sidder bedre på min arm end 44 mm. Min Chrono Top 3 er pt. AP ROC, VC Overseas Chrono (gl. model) og Daytona som alle er ca. 40 mm, super værker og lænker, som giver perfekt komfort.
Har et VC Overseas Chrono på armen for tiden og er blevet positivt overrasket. Ikke helt så lækkert designmæssigt (i mine øjne) som AP ROC, men kvalitet og finish fejler bestemt ikke noget, og lænken er super lækker lavet.
/Mads
Mine erfaringer er klart at 40 mm sidder bedre på min arm end 44 mm. Min Chrono Top 3 er pt. AP ROC, VC Overseas Chrono (gl. model) og Daytona som alle er ca. 40 mm, super værker og lænker, som giver perfekt komfort.
Har et VC Overseas Chrono på armen for tiden og er blevet positivt overrasket. Ikke helt så lækkert designmæssigt (i mine øjne) som AP ROC, men kvalitet og finish fejler bestemt ikke noget, og lænken er super lækker lavet.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)