01-07-2011, 02:55 PM
Tak for hurtigt svar. Nu er jeg med
Med god vilje, stærkt modlys OG grænsende til voldelig vriden i lænken kan jeg skimte en ANELSE. Min sub er små 2 år gammel.
Mit næste ur bliver en 116610LN magen til dit. Jeg synes det er mere råt og udstråler "underspillet elegance / dekadence" modsat mit 116613LN, der er meget iøjefaldende (men pisse flot). Måske 116610LN også passer bedre sammen med min 116520 w/ss. Jeg ved det ikke, men jeg er blevet lidt træt af det skinnende guld. Måske jeg ikke har så stort et behov for at blive set mere
Med god vilje, stærkt modlys OG grænsende til voldelig vriden i lænken kan jeg skimte en ANELSE. Min sub er små 2 år gammel.
Mit næste ur bliver en 116610LN magen til dit. Jeg synes det er mere råt og udstråler "underspillet elegance / dekadence" modsat mit 116613LN, der er meget iøjefaldende (men pisse flot). Måske 116610LN også passer bedre sammen med min 116520 w/ss. Jeg ved det ikke, men jeg er blevet lidt træt af det skinnende guld. Måske jeg ikke har så stort et behov for at blive set mere
HenrikT Skrev:Piberyger Skrev:Er den lykkelige indehaver af 116613LN. Jeg er lidt forvirret. Hvor? helt præcist. Er der nogen (Henrik) der gider sende lidt billeder ind - med og uden "slup"?
Både min Sub & min Daytona vinder en smule, men ikke mere end måden de ligger på kan justere![]()
God weekend...
To fede ure du har dig dèr![]()
Det er mellem lænke-endeleddet og hornene. Bemærk at det er meget minimalt![]()
Også god weekend til dig !
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)