For godt til at være sandt? Eller?
Torben har spurt om jeg ville give svar med på den kasse Icon_smil

Jeg har aldrig set den grå kasse type når vi snakker så nye ure som her. Jeg vil mene det er fra 90érne hvor den grå kasse var, måske midt/slut, så kom der en rød type som smulder en del, og hvor kortholderne altid sætter sig fast, så kassen ser meget medtaget ud.

Certifikatet ser rigtig ud, de udgik da der kom de røde plastkort, hvor der er 2-3 stk med ( om uret er auto(3) eller quartz(2) ). Det er lidt forskelligt hvad for en model uret er med hvad for et kort der er med, tager man Omeg BA, der ser man ofte den gamle grå type langt længer op end Seamaster. Det har sikkert noget med at gøre at de ure er langt svære at sælge fra ny af, de de ligger i ca 30.000 kr., så der kan en forhandler uret til at ligge en del år før det bliver solgt.

Med Seamaster, så skal 2004 være de røde kort, jeg mener det er omkring år 2000/2002 de gik over til dem.

Mit svar er kun baseret på de ure jeg har haft gennem mine finger af disse typer, måske 200 stk, og jeg kan huske forkert, så bær over med mig Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Beskeder i denne tråd
For godt til at være sandt? Eller? - af jkjaers - 28-06-2011, 02:03 PM
Re: For godt til at være sandt? Eller? - af dreamwatch.dk - 29-06-2011, 10:12 AM
Re: For godt til at være sandt? Eller? - af dks - 06-09-2013, 09:19 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)