27-06-2011, 09:26 PM
Hun sidder og smiler sødt til mig over på den anden side af bordet. Ungerne er lagt og hun sidder dybt begravet i Facebook, så ingen fare her.... tju hej hvor det går godt her i det søvninge villakvarter i Glostrup. Shyyy, ikke højt... jeg har sgu lige skrevet med en Svensker som kan levere en 14060M i næste uge, ja ved godt det ikke er inden på Lørdag, så nu er jeg på vej i skabet for for hente "dameuret" og et par gamle træskruetrækkere så lænken kan blive afkortet. Fik ellers lige en stikpille ved hjemkomsten idag.. SKAT, jeg prøvede Jane´s ur idag( den tidligere omtalte arbejdskollegas Sub) siger hun men hendes mand har jo også boksen og arbejder med IT, så jeg forstår godt hvis DU ikke har råd til et ny.. Fandme nej, jeg må lige gennem stuen for og se om der er nøgle let omsættelige effekter der hurtigt kan afhændes på DBA. Øv jeg har sgu ikke noget der er noget værd og mine gl skruetrækkere passer ikke, så i morgen laver jeg en Chris( hej chef, jeg kan desværre ikke komme på arbejde i dag, jeg skal hos klarlund og have afkortet en urlænke så min kone kan komme til fest).
Nok for nu, jeg skal hænge vasketøj op
Michael
Nok for nu, jeg skal hænge vasketøj op
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)