27-06-2011, 09:25 AM
Hej Drenge, og tak for jeres tilbagemelding. 5513 kunne også være en dejlig mulighed, og dem er der jo en del til salg af. Fangede lige et par gode link til sådanne og fik sendt til hende på mailen. Men uha, det var ikke lige den feedback jeg havde ventet... Nej gammelfar, du skal sgu ikke tørre sådan old gammel patineret fætter af på mig
, du kører sgu da heller ikke rundt i Opel corsa fra 1997 uden servo. Jamen SKAT den er rigtig værdifast og stiger nok med tiden, og så har den som regel flot Patina, og er en rigtig klassiker. Nix, vi har sgu nok patina herhjemme ( Det er nok mig, der henvises til), find en flot Sub, ellers kunne jeg jo slå vejen forbi Klarlund efter arbejde og se hvad de har..... for jeg skal bruge det på Lørdag når jeg skal ud med pigerne, og de skal ikke tro du kun har råd til et brugt. Desuden kan du jo bare sælge et at dine Pomerål ure ????? så har vi da råd til et nyt. Nej Nej, mine Panerai skal sgu ikke sælges, og desuden er Sub jo også et mandeur, så det vil se helt åndsvagt ud på dine tynde arm, Hold nu kæft
du går sgu da også med dameure ( læs daytona). SUK SUK
Nå, jeg har travlt, det er jo snart Lørdag.
Ha en god dag allesammen.
Hilsen
Michael
Nå, jeg har travlt, det er jo snart Lørdag.
Ha en god dag allesammen.
Hilsen
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)