Afstemning: Hvad passer bedst sammen?
Uret passer besdt til blå småternet pæn skjorte
Uret passer bedst til den ternede bommulds skjorte
Uret passer fint til begge skjorter
Uret passer slet ikke til den slags tøj
[Vis resultater]
 
 
Ur og tøj - skjorte, hvad passer sammen?
#10
Hvad passer sammen ? Det gør de dele, som får dig til at føle dig godt tilpas Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Så kan vi diskutere "rummeligheden" i ovenstående, men i bund og grund er udsagnet jo hvad ur-interessen handler om - for mig, i hvert fald Icon_e_smile Jeg spangulerer gladeligt rundt med min Breitling CA på blå gummirem til jeans og polo, og synes, at det er et fint match, men andre kan jo synes, at jeg ligner en klovn - og dem om det Icon_razz

Min hustru og jeg har i øvrigt daglige kampe omkring et lignende tema: Min 4-årige datter elsker selv at vælge tøj og tage det på. Hun hiver frem fra skufferne og står længe foran skabet inden hun vælger. Hver gang hun kommer ud af sit værelse, spørger jeg: "Har du selv valgt det? Har du også selv taget det på? Hold da helt op! Du ligner en ny prinsesse hver dag!!" Moderen synes så ikke så godt om, at min datter er vild med forskellige strømper på hver fod, at der inden under en nederdel skal være glimtende leggings, og at blusefarven fint kan være "helt uden for kategori" i farvevalg, i forhold til resten af beklædningen Icon_razz Hyggelige morgener, som ender i kaos, såfremt min hustru står hårdt på "sit" Icon_rolleyes

Den lille anekdote er i øvrigt fuldstændig uden nogen form for dybere mening i denne tråd Icon_exclaim Jeg kom bare til at tænke på vore morgener ...
De venligste hilsner, John
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Ur og tøj - skjorte, hvad passer sammen? - af bent540 - 21-06-2011, 07:53 AM
Re: Ur og tøj - skjorte, hvad passer sammen? - af Joepete_phpbb3_import15783 - 21-06-2011, 10:06 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)