Casio Hope Japan ur - Så kom det endelig.
Mr. Korsbek! Skrev:Fik lige en mail fra Casio. Nu kan det ikke lade sig gøre at betale for mit bestilte ur, da de ikke benytter "verified by VISA" og det derfor er umuligt at få uret sendt til en anden adresse, end den som kortet er registreret til...... og PAYPAL kun til US adresser.

Er der nogen som ved hvordan de kontrollerer et mastercard? Ikke at jeg har et sådanne, men så må jeg jo finde et hvis det løser mit problem.

Torben
sikke noget - men det er jo deres sikkerhed til en vis grad mod kortsvindlere. Kan du ikke give pengene til en kollega eller person der bor i nærheden af dig, OG har et visakort registreret på deres adresse, så du kan hente det der?

Mastercard har en tilsvarnede, mastercard security code. Du har formentlig en security code (ikke den du bruger i terminaler) knyttet til dit mastercard, ellers kan du få det via udsteder. Det sikrer kortet mod misbrug ved nethandel. Du indtaster din security code ved bestilling (krypteret) og Din udsteder (bank) bekræfter den til sælger automatisk, og så ved han det er den rette ejer af kortet og kan afsende.

Mon ikke sælger har mastercard security code .- det har han givet hvis han tager mastercard.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Casio Hope Japan ur - Så kom det endelig. - af Mr. Korsbek! - 08-06-2011, 10:18 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 08-06-2011, 10:29 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af bent540 - 10-06-2011, 04:49 AM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 16-06-2011, 10:30 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 16-06-2011, 10:50 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 16-06-2011, 11:01 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af hannover_dk - 16-06-2011, 11:02 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 16-06-2011, 11:09 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 24-06-2011, 06:56 PM
Re: Casio Hope Japan ur - har bestilt et. - af Mr. Korsbek! - 28-06-2011, 08:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)