14-06-2011, 11:47 PM
Tja, jeg barberer mig både med maskine (Philips) samt mere traditionelt...
Huden har svært ved at skulle skrabes dagligt, men maskine giver ikke en tæt nok barbering ..
Så, det er Old fashion med lidt praktisk islæt, idet jeg synes jeg for let skærer mig med et blads løsninger...
Udstyret er:
Skraber:
Gillette Fusion Power.....
Barberkniv:
Duvo Shavette, med udskiftelige barberblade
Børste:
3 forskellige, men alle pure badger, eller grævling om man vil. Den nyeste er fra Mühle. Men køb den så stor og dyr som du kan..du vil ikke fortryde
Skål:
Speciel barber skål. Du vil ikke fortryde det
Sæbe:
Pt er det mærket Pils der er i varmen, men der bliver løbende prøvet med andre mærker : -)
Presæbe:
Til lige at vaske sig inden man sæber ind, fra Clinique..
Huden har svært ved at skulle skrabes dagligt, men maskine giver ikke en tæt nok barbering ..
Så, det er Old fashion med lidt praktisk islæt, idet jeg synes jeg for let skærer mig med et blads løsninger...
Udstyret er:
Skraber:
Gillette Fusion Power.....
Barberkniv:
Duvo Shavette, med udskiftelige barberblade
Børste:
3 forskellige, men alle pure badger, eller grævling om man vil. Den nyeste er fra Mühle. Men køb den så stor og dyr som du kan..du vil ikke fortryde
Skål:
Speciel barber skål. Du vil ikke fortryde det
Sæbe:
Pt er det mærket Pils der er i varmen, men der bliver løbende prøvet med andre mærker : -)
Presæbe:
Til lige at vaske sig inden man sæber ind, fra Clinique..
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)