12-06-2011, 10:25 PM
Øv og møj, og sig til Jørgen han må kigge ind og kommentere. Der er jo ikke meget at kommentere når det drejser sig om evt. ridser (som vi jo ikke kan se men ikke har nogen grund til ikke at tro på) og hvorfor sekundviseren er skifter er jo rent gæt, men den lyder mere som om der måtte være en forklaring - den gamle har haft en fejl i fatningen eller hvad ved jeg, for at finde en ny - næsten tilsvarende, eller lave en - må jo være langt mere vanskeligt end at sætte den gamle på hvis den virkede i fatning og alt?
Med andre ord, - det lyder langt fra godt, og er andet gang vi hører skidt om Krognos her - og så hjælper det jo ikke så meget, at vi er ganske mange tilfredse - så Jørgen begynder at skylde en forklaring.
På negativ siden klart.
Ridser - svært at bedømme her, og mystisk - ny sekundviser - næsten umulilgt at tro det er gjort uden grund faktisk.
På positiv siden - det virker - men det er jo også et minimumskrav
vh
Med andre ord, - det lyder langt fra godt, og er andet gang vi hører skidt om Krognos her - og så hjælper det jo ikke så meget, at vi er ganske mange tilfredse - så Jørgen begynder at skylde en forklaring.
På negativ siden klart.
Ridser - svært at bedømme her, og mystisk - ny sekundviser - næsten umulilgt at tro det er gjort uden grund faktisk.
På positiv siden - det virker - men det er jo også et minimumskrav
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)