12-06-2011, 07:27 PM
kristofferJ Skrev:Det lyder til at være lidt af et mareridt at få sit ure hjem fra urmager med ridser som ikke var der før, jeg ville nok have klage til urmageren.
Og hvad skulle jeg få ud af det? Pengene retur for "serviceringen"? Dem er jeg ret ligeglad med. Hvis han kan rette op på det så er det følgende:
Skaffe en skive der er perfekt som jeg får med i en selvlukpose/æske så jeg kan få den sat på hos en anden urmager (Klarlund har jeg som sagt fine erfaringer med - dog også eneste urmager ud over Krognos jeg har haft ure hos). Han kan få den ridsede skive tilbage mod at betale regningen for den anden urmager.
kristofferJ Skrev:Du kunne copy din tekst ind i good guys/bad guys, så andre ikke laver samme fejl som dig.
Se det lyder til gengæld som en udemærket ide!
kristofferJ Skrev:Held og lykke med at finde en der ikke ødelægger dit ur næste gang.
Vh
Tak tak. Ja, Krognos bliver det med statsgaranti ikke (dengang den var noget værd). Har prøvet at kigge lidt rundt. Nogen der har erfaringer med Jules Jürgensen?
Men der går nok et stykke tid før jeg har et "stort" ur der igen skal til service, men man ved jo aldrig hvad man falder over.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)