Ur forkert prissat / kopi -ligesom denne ..
#19
Som indehaver af Urdebaten.dk finder jeg det altid trist når folk sår tvivl om motiverne for driften og deltagelsen Icon_e_sad
Ideen med et forum som dette, er udelukkende at have en platform hvor man kan dele sin hobby/lidenskab med andre ligesindede.
Og at hjælpe nye ur-tosser med at finde deres vej og føle sig velkomne er min allerstørste ambition.

Jeg er udemærket klar over at nogle tror at der er en skjult agenda og det hele handler om at prakke ure på folk, som slet ikke er interesseret i disse ure Icon_e_confused
Lige meget hvor meget jeg fortæller at de tager fejl, kan jeg ikke ændre denne opfattelse, hvilket som sådan er fint nok.
Men trist er det, når man ligger mange timer og bruger meget energi på at det skal være så godt som muligt, for alle der er interesseret i at forummet er et sted som alle kan finde glæde ved.

Jeg er super stolt over, at på kun et år at have fået dette forum fra nul, til hvor vi er i dag.
Der er mange engagerede skribenter som alle ønsker en hyggelig omgangstone, hvilket gør mig oprigtigt glad.
Og ja, der er også folk som sælger en del ure, private, som prof. men nogle glemmer at disse mennesker jo også er startet som alm. urtosser og alle har en oprigtig interesse for og glæde ved ure.
Verden er ikke så kynisk som nogen gerne vil gøre den til og jeg stoler på at alle giver deres bedste råd uanfægtet om de sælger ure eller ej.
Enkelte vil påstå at man ikke får ærlige råd pga. skjulte agendaer, men JEG vælger at anskue tingene mere positivt og vil ikke lade mig påvirke af disse pesimister, der føler en trang til at forestille sig at alle mennesker kommer med bagtanker Icon_e_sad
Denne uheldige mistænkliggørelse skaber unødig mistro og gavner ikke folks lyst til at deltage herinde.
Og da slet ikke for prof. urhandlere, hvilket jeg udemærket kan forstå, men er ked af, da jeg mener de bidrager positivt.

Jeg har aldrig lagt skjul på at det er OK at reklamere med ure herinde og snakke priser osv.
Den åbenhed mener jeg er med til at berettige at der findes to ur-fora i DK.

Det var lidt et sidespring ifht. den oprindelige tråd, men jeg synes lige det passede ind (jeg undskylder og håber på forståelse fra trådstarter)


Beskeder i denne tråd
Re: Ur forkert prissat / kopi -ligesom denne .. - af KimT - 13-01-2013, 05:56 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)