07-06-2011, 09:26 AM
Der er tale om et "almindeligt" Red Sub 'MK II closed 6' skive som matcher serie nr. Standen ser ud til at være gennemsnitlig. Særlig vigtigt er det at urkasse og skive er ok, hvis det skal trække en god pris hjem. Jeg vil vurdere det til ca. 50 k +/- et par tusser som det er der. Lænken er færdig men kan findes til ca. 3 k brugt i godt stand.
Skal man op i højere beløb for et red sub kræver det enten en mere sjælden skive variant eller mere tilbehør. Eller en kombi selvfølgelig
Et Red Sub til 200 k vil typisk være et '200 m first MK II' skive, som er modellen der kan blive brunlig patineret på skiven. Dette ur i flot oprindelig stand og helst upoleret, kombineret med en flot patineret skive samt komplet bokse og papirer løber i små 200 k.
Havde dit ur haft alt tilbehør ville prisen vel være omkring 80-100 k. Jeg skal have det i hånden for at kunne give en præcis vurdering. Hvorvidt du skal sælge eller ej er en personlig vurdering jeg ikke vil blande mig i. Men siger uret dig ikke alverden ville jeg tippe det af. Du har sikkert meget andet 'arvesølv' fra din far der betyder lige så meget for dig, men ikke står i samme værdi.
/Mads
Skal man op i højere beløb for et red sub kræver det enten en mere sjælden skive variant eller mere tilbehør. Eller en kombi selvfølgelig
Havde dit ur haft alt tilbehør ville prisen vel være omkring 80-100 k. Jeg skal have det i hånden for at kunne give en præcis vurdering. Hvorvidt du skal sælge eller ej er en personlig vurdering jeg ikke vil blande mig i. Men siger uret dig ikke alverden ville jeg tippe det af. Du har sikkert meget andet 'arvesølv' fra din far der betyder lige så meget for dig, men ikke står i samme værdi.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)