I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
Og en tilfreds kunde - igen. Super service som sidst - og som sidst postale komplikationer. Pakken burde være ankommet i går, hvilket den også gjorde, jeg vidste det bare ikke. Posten havde bestemt sig til at lave flexlevering, som er helt fint med mig, men jeg ville nu have foretrukket en seddel i postkassen. Han havde placeret pakken foran en af bilerne, som ikke var ude at køre i går, så manden opdagede den helt tilfældigt her til morgen. Ringede og oplyste mig om den glædelige begivenhed, så kunne jeg sidde og nyde forventningens glæde i 12 timer(!).
Så nu sidder jeg her iført et Fortis Flieger Automatic i reduceret model og monteret på en hunderem. Min yndlingsbrugtursforhandler har nemlig på opfordring afmonteret lænken og leveret uret med Natorem - og tak for det, lænken er noget voldsom.
Er utroligt positivt overrasket over, så godt uret føles på håndleddet. Smukt er det også, og så har det en snert af springsekund, som er det eneste, jeg savner på de automatiske ure.
Det var også blevet lidt besværligt med vores ure placeret i løs vægt rundt omkring i huset, så jeg købte lige en urkasse med.
OG der er plads til flere.....
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar

Beskeder i denne tråd
Glad Breitling ejer - af Simon2300 - 08-04-2011, 12:28 PM
Re: I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V - af Jette - 01-06-2011, 06:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)