01-06-2011, 04:35 PM
Kim T Skrev:Stratocaster Skrev:Jeg kan se, Rolex har mange ure, der ligger over 100K. 20 (før rabat) er min absolute smertegrænse. Hvordan er de i den prisklasse? Og hvis de ikke er de bedste- hvorfor er de så verdensberømte?De er de klart bedste til markedsføring........
Spørger
du hvem som helst på gaden, og de kan nævne Rolex.
Jeg beklager den uklare kommunikation, som jeg desværre begav mig ud i: jeg mente: hvordan er Omega i den klasse (altså 20K ca).
Det følgende er på ingen måde ment som dunk i hovedet til dem, der har Rolex, men når jeg hører det navn, får jeg altid tanker of fede maffiabosser med guldkæder, samt lederne af den absolute erhvervstop, hvor alt drejer sig om penge og sportsvogne, og hvor alt tøj til under 1000 kr. for en skjorte kun hører hjemme i Røde Kors containere.
Personlighedsmæssigt om mig: jeg læser til tolk og translatør på Handelshøjskolen, Aarhus Univesitet, men jeg går til dagligt i en T-shirt og et par jeans. Jeg ønsker på ingen på at sende signalet "se mig", men er bare en stille og rolig fyr, som holder af at sejle i ny og næ samt spille guitar. Penge er ikke alt, og jeg går ikke efter at udstråle "status". Derimod lever jeg efter devisen at når man sjældent køber store ting, skal dét man køber også være i orden, når man endeligt "svinger kortet".
Nu er det ikke fordi, det behøver være helt samme model, som Bond, men har "han" ikke brugt mekanisk Omega Seamaster også? I starten var jeg lun på den blå vers., da det er Bonds og da jeg har et sort ur i forvejen, men nu er jeg blevet i tvivl. Det skulle gerne være stilfuldt men samtidigt sportsligt. Det sorte vil måske gå bedst til flere farver end det blå?
Øv- nu er jeg blevet i tvivl- Jeg synes måske Planet Ocean er pænere- og stadig sportigt:

vs

vs

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)