Ur forkert prissat / kopi -ligesom denne ..
#13
TimeToWatch.dk Skrev:
Stensbjerg Skrev:Men der tales ikke ret meget åbent om det,
måske fordi vores andedam er så lille herhjemme så alle på den ene eller anden måde er afhængig af hinanden. Icon_e_confused

Mig bekendt er det da almindelig kendt og dem jeg kender i branchen holder ikke noget fordækt. Syntes faktisk DK er en lille andedam hvor sladderen løber meget stærkt. Jeg har flere gange talt med medier, der får samme melding som her, så det er ikke for at nogen holder på noget. Ved flere urmagere har gjort det samme. Specielt i forhold til Lauritz. Men når konsekvensen ved at sælge kopier på netauktioner er så lille som den er, ville det da være dumt af dem at stoppe. De tjener jo godt på det når det går godt 9 ud af 10 gange, og når fælden så klapper med kopier eller hælervarer, kan de bare sende aben videre til den der indleverede varen det og selv gå fri.

/Mads

Jamen vi er jo helt enige Mads (hvor tit sker det lige ?)
Det "sjove" er bare at man langt fra høre om alle sagerne på de 2 forums herhjemme,selvom om dammen er så lille som den er,
måske og her´gætter jeg bare hænger det sammen med hvem der er blandet ind i den pågældende sag,
det kunne forklare hvorfor det tit kun er de samme navne der dukker op angående dårlig moral ved handel med ure.

Men det hele er nok bare en konspirations teori udtænkt at mennesker som er mørkeræd Icon_rolleyes
Og Oswald var selvfølgelig også helt alene om at skyde Kennedy. Icon_rolleyes

Man behøver ikke at tro på ALT man læse og høre,
et kritisk sind og lyst til at stille spørgsmål ved det man man bliver fortalt skade ikke.

Alternativet kunne være at starte med at læse en bog,der ikke handler om ure. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.


Beskeder i denne tråd
Re: Ur forkert prissat / kopi -ligesom denne .. - af Stensbjerg - 13-01-2013, 09:41 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)