23-05-2011, 09:53 PM
Jeg kan sagtens forstå det Per, og hævder ikke at jeg er et bedre menneske fordi jeg ikke kan se noget dø uden at blive lidt ked af det. Selv edderkoppe og bier bærer jeg ud af huset - for ikke at ødelægge deres forår
Hysterisk ganske givet og ikke specielt hædersfuldt at nyde hakket tartar mere end en rød bøf der skal skøres og afleverer rødt blod/saft - bare forskellilgheder, og jeg synes også der skal være respekt og plads til begge dele.
Jeg har det heller ikke skidt med at åbne levende østers til nytår, og gufle dem direkte, men havde de mandelformede øjne og kunne kigge bedende på mig, så røg de direkte i havet igen.
Noget andet hvis man futter rundt og sætter ild til en hamster eller skyder kun for at dræbe - men ellers er det bare lidt forskellige temperamenter eller nervesystemer
vh
Jeg har det heller ikke skidt med at åbne levende østers til nytår, og gufle dem direkte, men havde de mandelformede øjne og kunne kigge bedende på mig, så røg de direkte i havet igen.
Noget andet hvis man futter rundt og sætter ild til en hamster eller skyder kun for at dræbe - men ellers er det bare lidt forskellige temperamenter eller nervesystemer
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)