Golay skibskronometer - Ej super imponeret over servicen!
Tak for svar!

Synes jeg også jeg burde have sagt til ham, men problemet er måske jeg generelt prøver at være enorm flink. Kunen være man skulle prøve at sige det mere direkte næste gang man snakker med ham. Om ikke andet, så for at få en tid, der er realistisk hans situation taget i betragtning.

Kan for sjov skyld nævne at her på mit arbejde kører vi et stort website. Politiken er at "sitet aldrig er nede" og derfor så synes man ikke at man skal have en side på der fortæller brugeren at sitet er under periodisk vedligehold de gange det trods alt er nødvendigt at lukke ned for sitet for et kort tidsrum. Det gør at man som bruger bliver bliver frustreret da man ikke ved noget som helst - og jeg som medarbejder slet ikke forstår ledelsens imho noget arrogante synpunkt om ikke at informere brugerne med mindre de ringer ind og klager over at der "ikke er forbindelse til lige netop vores site". Jeg vil som bruger hellere se en side hvor der står at sitet er under periodisk vedligehold og at vi forventer at sitet er online igen om et par timer end bare en "siden kunne ikke loades" - så ville supporten også for temmelig mange opkald fra frustrede brugere.

Men som jeg også skrev, så er jeg helt på det rene med hvis ting tager tid, blot jeg får reel besked om det, men det er just ikke tilfældet når det udskydes gang på gang.

Hvis ikke han havde sagt det lå skilt ad så havde jeg nok bare bedt om at få det retur og kigget mig om efter en anden.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Beskeder i denne tråd
Re: Golay skibskronometer - af hannover_dk - 26-03-2011, 07:39 PM
Re: Golay skibskronometer - af Kim T - 26-03-2011, 07:48 PM
Så' der billeder! - af McAllan - 26-03-2011, 08:18 PM
Re: Golay skibskronometer - * _ Nu med billeder ! _ * - af McAllan - 19-05-2011, 08:40 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)