Seamaster Planet Ocean Chrono - Præcision?
#8
Joepete Skrev:Hvis dit ur er monteret på lænke, og du planlægger at lade uret overnatte med glassiden opad, så køb en lille microfiberklud, som du kan putte uret i for natten - mellem lænke og bagkasse, og så clasp´en ligger på kluden. Så ligger uret blødt og godt, og bagkasse, lænke og claps ridses ikke Icon_e_wink

Når vi nu er i det hysteriske hjørne og dettes bekendleser, så har jeg et lille skridsikkert plasticunderlag, som mine ure overnatter på i natskabet Icon_e_smile Icon_razz Icon_redface
İmage
Du får ikke mig til at være uenig i at passe på med at ridse bagsiden - (hov hov ingen tapediskution her Icon_e_biggrin ) helt enig.

Jeg har da også en nydeligt "tæppe" som mine ure sover på - og en skopudsepose fra et hotel til at lægge mellem hvis det er et lænkeur - det er hyggeligt at lægge uret til rette og jeg tror uret er tilfreds med pladsen, og når jeg nu hygger mig med det og kaster sidste blik på uret, så er det vel fint nok.
Til gengæld går jeg med alle mine ure og kun specielle ting som maling, hamren, voldsomt arbejde - eller svømning/dykning, kan få mig til at skifte ur til regulært tool - men det er jo knapt nødvendigt med et PO som er et robust toolwatch
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Seamaster Planet Ocean Chrono - Præcision? - af hannover_dk - 08-05-2011, 11:46 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)