08-05-2011, 11:58 AM
Peter HJ Skrev:Ja men det skal du ikke bekymre dig over. Vintage ure er med plexi ellers var det jo som at købe et damptog med elmoter. Ja det ridser lettere, men det kan poleres med simple pudsmidler helt ned til tandpasta hjemme i badeværelse - mange gange og blive helt fint, og koster måske 500-700 kr at skifte max - så det er ikke bekymringen.
Der er læderrem på , men spændet skulle være Rolex original .. Men er det oprindeligt ? Og er der noget med at denne model har plexiglas og dermed ridser nemt ?
Er størrelsen OK til dig og vil du ha årstallet, og Rolex - så er det lige til synes jeg. Det er jo heller ikke en herregård. Få dog gerne lige checket maskinen hos f.eks. Krognos eller Mølbak, hvis i mødes der, kan han sikkert lige åbne se at det ser pænt nok ud - og regn så med service på 1500 kr oven til maskinen hvis det er længe siden. Da den har læderrem og nyt glas, så sparer du jo de penge.
Om remmen så (og spændet) er ægte rolex skal jeg ikke udtale mig om, men de er jo ret dyre i sig selv - og er de nye er det i alle fald godt.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)