03-05-2011, 09:16 AM
Jeg lurede på den med en ebay-sniper og fik den nøjagtigt for mit højeste bud. Skal jeg nu være glad for det - jeg ved det ikke (endnu)... det var ikke få penge, men den virker helt authentisk og i bedre tilstand end de fleste andre jeg har set i sidste tid (bortset fra en NOS, som jeg burde have købt, den var dog lidt dyrere).

Det er en Sherpa Jet med GMT-funktion, 36mm, i en tidlig version (GMT-viseren er sølv med gul tip, de senere har en flot sort/rød viser, og nogle har en gul/sort 24h-lynette). Der findes også et større model med en yderlig dreje ring som holder verdens byerne, men den er for stor for min smag, heldigvis er jeg derfor ikke nød til at købe den også
.
Nu er den vel snart på vej og kommer så sammen med:
Enicar Sherpa date 33

Enicar Sherpa Super Divette

Det er en Sherpa Jet med GMT-funktion, 36mm, i en tidlig version (GMT-viseren er sølv med gul tip, de senere har en flot sort/rød viser, og nogle har en gul/sort 24h-lynette). Der findes også et større model med en yderlig dreje ring som holder verdens byerne, men den er for stor for min smag, heldigvis er jeg derfor ikke nød til at købe den også
Nu er den vel snart på vej og kommer så sammen med:
Enicar Sherpa date 33

Enicar Sherpa Super Divette
Skift ur, når du står op!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)