02-04-2011, 11:03 AM
Velkommen til forum, Marius
En stor del af de "refurbished" Seiko divere, som er til salg på ebay, er desværre sminkede lig
Ofte er de sat sammen på gaden af en fuldstændig ukyndig, ligesom de ofte har uoriginale dele. Er man til Seiko vintage, vil jeg anbefale de mange "How to buy" guides, som kommer frem ved en google søgning.
Jeg ville liste ned til en kyndig urmager med dit ur, for at få ham til at kigge på tingene. Han vil hurtigt kunne sige dig, om du skal igang med den helt store tur, eller om du kan nøjes med de reservedele, som du taler om.
Sorry, at det ikke var så opløftende ting, jeg kunne melde tilbage ...
Lad os håbe, at det hele arter sigt til det gode

Med en masse held i sprøjten kan man godt lande en lækker original 6309-7049 - her en NOS udgave
En stor del af de "refurbished" Seiko divere, som er til salg på ebay, er desværre sminkede lig
Jeg ville liste ned til en kyndig urmager med dit ur, for at få ham til at kigge på tingene. Han vil hurtigt kunne sige dig, om du skal igang med den helt store tur, eller om du kan nøjes med de reservedele, som du taler om.
Sorry, at det ikke var så opløftende ting, jeg kunne melde tilbage ...
Med en masse held i sprøjten kan man godt lande en lækker original 6309-7049 - her en NOS udgave
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)