29-03-2011, 12:04 PM
Jeg bruger også linkedin - dog ikke som arbejdssøgende - og tager også connections ind - også fra vintage - men forudsætter ligesom, at jeg har mødt personen og talt lidt og ved lidt om. Jeg synes det flader et netværk som linkedin ud - hvis man laver det til facebook og tager alle der bare gøre vil ha netværk - ind.
Mine kriterier er, at jeg ved nok om manden til at jeg kan sige noget bare lidt fornuftigt - hvis nogen andre spørger, hvordan virker han egentlig? Ellers ignorerer jeg.
De eneste jeg tager ind (og selv søger) som jeg ikke kender, er folk som ex. er i ledelsen af konkurrende virksomheder i helt samme branche jeg var i under 40 år - og det er, som jeg ærligt medgiver - af nysgerrighed, og den køber de generelt fint
Der er mange grupper i linkedin - som kunne ha med ens speciale at gøre, og der kan man jo også gå ind og være med, så kan få en del kontakter.
vh
Mine kriterier er, at jeg ved nok om manden til at jeg kan sige noget bare lidt fornuftigt - hvis nogen andre spørger, hvordan virker han egentlig? Ellers ignorerer jeg.
De eneste jeg tager ind (og selv søger) som jeg ikke kender, er folk som ex. er i ledelsen af konkurrende virksomheder i helt samme branche jeg var i under 40 år - og det er, som jeg ærligt medgiver - af nysgerrighed, og den køber de generelt fint
Der er mange grupper i linkedin - som kunne ha med ens speciale at gøre, og der kan man jo også gå ind og være med, så kan få en del kontakter.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)