Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000
longbear, nu ved jeg jo ikke hvad du eksakt mener med " ... som ikke bare er stangvarer fra Seiko/Citizen", men tillad mig at nævne, at Kristoffers SBBN011 er en Marinemaster, som produceres i Japan, og er en japansk hjemmemarkedsmodel. Det er en top of the line professionel diver, som er det ypperste af det, som Seiko kan præstere inden for shroudede diver´s med 7C46 håndsamlet high-torque quartz værk.

Den "Arnie Cousin", som jeg bærer, er lidt af en raritet at finde i så god stand, da uret kun er produceret i nogle ganske få år i starten af 90´erne. Den anden Seiko, som jeg viser på billedet, er en 8L35 drevet automatisk Seiko Marinemaster, som har design-rødder tilbage til 1968, og som er super value for money. Igen, er uret en japansk hjemmemarkedsmodel, og selv om de er til at købe fra Japan via nettet, så er de dog ikke så almindelige på vore breddegrader, som så mange andre mærker og modeller er det.

Javist, der står Seiko på alle tre ure, men derfor behøver det jo ingenlunde være lig med uinteressante - det er i de i hvert fald ikke for mig Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000 - af Tukjær - 14-03-2011, 05:36 PM
Re: Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000 - af Joepete_phpbb3_import15783 - 14-03-2011, 10:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)