Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000
Hej Folkens.

I kender det alle sammen: Våd bytur, havearbejde, hoppeborg, golf, familie kom sammen (Ja, ikke alle forstår sig på folk der bruger lidt penge på et ur).. Der er nogle gange brug for et "replacement" (i hvert fald for dem af os der ikke tørre røv i bladguld).

Jeg er interesseret i at se jeres "top" beatere til forskellige lejligheder - som udgangspunkt til under 5.000.

Byturer, festivitas m.v.: Triwa Nevil Havana Orange - analog, quartz (DKK 1.500)
İmage

Til den vilde og våde druktur, haven og andet vildskab: Casio G-Shock DW-5600MS-1D - digital, batteri (DKK 1.100)
İmage

Til alt det andet, (hvor et dyrt ur af en eller anden grund ikke er hensigtsmæssigt): Seiko SKX007J1 - analog, mekanisk urværk (DKK 1.000-2.000) - dog på nato.
İmage

Ovenstående er lige så meget fordi jeg mangler lidt inspiration, da jeg egentlig rigtig godt kunne tænke mig en ny beater til byturerne - men med et mekanisk urværk i stedet for quatz Icon_evil
Svar

Beskeder i denne tråd
Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000 - af Madsbabz - 14-03-2011, 04:33 PM
Re: Favorit beatere til forskellige lejligheder <5.000 - af Tukjær - 14-03-2011, 05:36 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)