12-03-2011, 12:20 AM
hattrick Skrev:Flot flot ur.eh næh godt nok ikke - jeg har en del lommeure og ikke en eneste vest med lomme, men dog en del kæder.
Jeg viste det til min bedre halvdel, som bestemt mener at jeg har ure nok. Hun påpegede at hvis jeg købte et lommeur, så ville jeg mangle tøj med lommer til det
Har du vest med lomme til det, sætter du kæden fast noget sted, eller hvordan har du det med dig når du bruger det?
Jeg bruger dem ikke som jeg bruger mine armbåndsure. Jeg KAN ha dem med faktisk. Lidt sjovt hvis man er til større møder, at ha et liggende på bordet, og sjovt at ha et i lommen, men sandheder er jo, at det ikke er brugsgenstande, en noget man "har"
Din kone? Går hun forresten med mere end et par sko af gangen - max to må række til at skifte mellem, og det samme gælder bluser, huer, tørklæder, læbestifte, hårspænder og meget andet?
Sådan et ur er herligt at røre ved - det kølige hvidguld, den stille tikken, det lette indkig til maskinen og dens fin-sindstilling. Jeg er mindst lige så glad for det, som din kone er for sine tørklæder, parfumer (hun vasker sig vel så hvad skal hun med dem?) og smarte bluser
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)