1954 1. generations Valjoux 72 AOPA Navitimer . . . . ! !
Ja det er en god fornemmelse at vælge ur efter lejlighed og humør. Den Kurt viser her, er jo med Valjoux 72, og som med Rolex Daytona, så er det versionerne med valjoux 72 der trækker tænder ud af økonomien. Givet skønt at have, men man kan også leve fint med en Venus 178 kolonneversion - her min 1963 som netop er fra Kurt - bevidst valgt ud fra ønske om hvide sub-dials faktisk + beads of rice krans og aopa 18 k mærke på skiven:
İmage
Kolonnen ses øverst i billedet på den smukke 178 (178 bygges med gamle værktøjer men med ringere materialer og mindre præcisioner idag hos Seagul i Kina, så vær lidt på vagt overfor de ganske mange 178 drevne ure - ikke specielt navitimer men generelt, med 178)
İmage
İmage
İmage
İmage
Håber Kurt finder sig i jeg foto spammer hans tråd med en sort valjoux 72 navitimer - ellers kan du jo bare komme med flere billeder af den, om ikke andet, når du formentlig har fornyet lumen i viserne. Skiven på din sort virker MEGET flot af sin alder, stort tillykke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: 1954 1. generations Valjoux 72 AOPA Navitimer . . . . ! ! - af hannover_dk - 10-03-2011, 12:04 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)