1954 1. generations Valjoux 72 AOPA Navitimer . . . . ! !
Ja sådan kan det jo også gå, man må betale for at få noget man gerne vil have Icon_razz

Det er flot at du kan blive ved at finde disse fine gamle Navitimere i så fantastisk stand og dejligt at du gider vise os dem fra tid til anden. Det giver altid et sug i maven, når man præsenteres for noget der i den grad er en del af ur-historien.

Stort lillykke.

Jeg har jo, som du ved, også anskaffet mig en ganske nydelig Navitimer. Den får ikke meget arm-tid, men den nydes i fulde drag, når jeg laver min udstilling der hjemme med Omegaerne som det alt overvældende, men med den lille IKON baserede udstilling ude i den ene side - og så selvfølgelig når jeg tager den på et par dage.

Jeg har jo en ide om specielle ure til specielle lejligheder - og det er blevet sådan at Navitimeren er uret jeg tager på når jeg skal være Casual til Seminarer og Konferencer. Der er det bare lige i øjet.

Jeg nyder jo også at have urene i passende boxe - og da jeg jo ikke lige kunne finde en original box til Navitimeren, har jeg købt et af de der sorte service etuier. Det ser nydeligt ud! Det næste må blive en original rem og spænde.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: 1954 1. generations Valjoux 72 AOPA Navitimer . . . . ! ! - af baun - 09-03-2011, 06:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)