Min bedstefars ur
hannover_dk - Tak for historien.. Det var interessant læsning. Dvs at mærket slet ikke produceres længere, som jeg har forstået dit indlæg? Det vidste jeg ikke..

Jeg vil utvivlsomt tage til en urmager og få monteret en (formentlig sort eller brun) rem. Jeg ville bare lige vejre stemningen for det inden jeg fik det gjort. Jeg ved ikke meget om ure, men jeg har da læst her inde lidt i ny og næ, og har da opsnappet at der er "do's" og "no go's" også når det kommer til ure.

Jeg formoder at grunden til at min bedstefar har fået sat den nuværende rem på er at hans højre arm er temmelig deformeret fra fødslen. Han har derfor nok ikke haft synderligt let ved at sætte et ur med spænde på om morgenen. Ikke desto mindre synes jeg nemlig også at den monterede rem er meget lidt køn, og kunne sagtens forestille mig at den, som du jo også påpeger, ikke er behagelig. Så nu tør jeg godt få den skiftet! Icon_e_smile
Ville blot sikre mig at det ikke var ur-wise blasfemi inden jeg fik det gjort. Man ved jo aldrig!

Billedet som er i det første indlæg giver et ret dårligt indtryk af urets stand (synes jeg). Faktisk snyder billedet lidt til at få uret til at se ud til at være i bedre stand end det umiddelbart er. Billedet er taget med min HTC Desire, så det er nok derfor kvaliteten ikke er i top.

Såfremt I er interesserede kan jeg lige oplade mit spejlrefleks, og forsøge at tage et par bedre billeder.

På bagsiden er der ikke umiddelbart andet end et logo og dette nummer: 739101..
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar

Beskeder i denne tråd
Min bedstefars ur - af Zniper69 - 06-03-2011, 05:14 PM
Re: Min bedstefars ur - af olof - 06-03-2011, 06:36 PM
Re: Min bedstefars ur - af Zniper69 - 06-03-2011, 07:48 PM
Re: Min bedstefars ur - af hannover_dk - 06-03-2011, 08:00 PM
Re: Min bedstefars ur - af hannover_dk - 06-03-2011, 08:04 PM
Re: Min bedstefars ur - af Zniper69 - 06-03-2011, 08:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)