19-02-2011, 02:46 PM
Larzovic Skrev:Du har vist misforstået sammenhængen. Lad mig prøve at præcisere. Diskussionen var allerede på vej væk fra saglige argumenter til personangreb. Dette eksemplificerede jeg med det indlæg du reagerede på, og jeg tolker Hannovers svar som at han tilkendegiver udviklingen i tråden, samt at vi begge indbyrdes er enige om at det ikke er noget vi ønsker. Nogegange er eksemplet, argumentet overleget.
Jeg har muligvis misforstået sammenhængen............................ og dine intentioner.
Men når du selv skriver at diskussionen var på vej væk fra saglige argumenter til personangreb, så har jeg svært ved at se, at det skal hjælpe at "eksemplificere" det med et indlæg der i den grad krydser grænsen ind i området for personangreb !??
Det er i hvert fald i mine øjne ikke egnet til at deeskalere situationen !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)