19-02-2011, 02:26 PM
pbr Skrev:Jeg har en snigende mistanke om, at du blot ikke kan lide Hannover og/eller at få at vide, at du diskuterer på børnehaveniveau og derfor blot er ude efter at uddele verbale øretæver, under dække af at ville slå til lyd for at her skal være "højt til loftet" !??
Haha, folk kan jo blot gå tilbage til side nr. 1, og læse de indlæg Hannover og jeg skriver indbyrdes. Det må være op til den enkelte at vurdere om jeg fremstår som en der blot ikke kan lide Hannover. Jeg synes også Hannovers modsvar vidner om at der intet er personligt imellem os. Men fin motivanalyse ellers!
pbr Skrev:Kunne du så ikke blot have pointeret dette i stedet for, at køre diskussionen op på det personlige plan
Du har vist misforstået sammenhængen. Lad mig prøve at præcisere. Diskussionen var allerede på vej væk fra saglige argumenter til personangreb. Dette eksemplificerede jeg med det indlæg du reagerede på, og jeg tolker Hannovers svar som at han tilkendegiver udviklingen i tråden, samt at vi begge indbyrdes er enige om at det ikke er noget vi ønsker. Nogegange er eksemplet, argumentet overleget.
Hannover Skrev:Det er jo et forum med folk af alle typer, og der vil da være typer der ikke gider læse banden hele tiden (det er ikke mig faktisk - jeg har ganske hård hud på trommehinderne). De må da også ha lov til at sige - hold nu op.Jaaa!!! For fanden da, selvfølgelig skal de have lov til at sige det!
Om man så retter sig efter det, ja det er jo op til hver og en. Jeg synes det havde været naturligt at skrue lidt ned for bandeordene, som jeg også bare opfordrede til, men det er jo op til hver og en.
Vi er jo, sjovt nok, enige langt hen ad vejen.
@Geodoc,
Jeg synes du skal genoverveje din beslutning.
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)