19-02-2011, 01:27 PM
Larzovic Skrev:Jacob Jensens pointe fra tidligere ...Det kan da godt være du synes det er provokerende - men det som er forkert er, at Jacob - og du -så ofte er ude efter, at andre prøver på at "opdrage" eller sætte moral ud fra hvad de gerne vil læse.jacob jensen Skrev:Vi kan da gøre vores bedste til at forstå hvad du siger hannover,
men det er også værd at lægge mærke til at der hvor det tit køre af sporet herinde er når man begynder at opdrage på folk i trådene,det må du så også kunne forstå
... kunne ikke være mere rigtig. I mine øjne, og det jeg prøver at pointere, ødelægger det i langt højere grad debatterne, når eller anden selvbestaltet moralens vogter kommer og skal irettesætte andre brugere.
Hannovers børnehavekommentar er, imo, væsentlig mere provokerende end willys personlighed. Men måske Hannover udfra mit indlæg nu kan se, at det i langt højere grad ødelægger debatten at komme med sådanne indlæg, som han og jeg udvekslede, fremfor en willy, der med lidt bastante holdninger og klassisk engelsk humor, trods alt bidrog til debatten.
Det kalder i at "opdrage på folk", men I. og helt specielt Jacob, bruger da langt mere tid på at opdrage på de folk der beder om et andet sprog. Hvorfor er det så meget finere, at opdrage på dem, end at opdrage på de som bander hele tiden?
Det er jo et forum med folk af alle typer, og der vil da være typer der ikke gider læse banden hele tiden (det er ikke mig faktisk - jeg har ganske hård hud på trommehinderne). De må da også ha lov til at sige - hold nu op.
Om man så retter sig efter det, ja det er jo op til hver og en. Jeg synes det havde været naturligt at skrue lidt ned for bandeordene, som jeg også bare opfordrede til, men det er jo op til hver og en.
Jeg synes også Willy - ud over hans "spas" - kom med masser af gode indlæg, og kender ham også kun som en sjov og hyggelig mand. som skam har siddet i min stue og drukket min "shit-coffee"
(jeg ved du skrev mit skriftsprog er lidt vanskeligt for dig Larzovic - og langt er det desværre altid, men tag det i bidder
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)