19-02-2011, 01:09 PM
pbr Skrev:Larzovic - dette er ikke for nu at gå efter dig. Men du har netop leveret et slående eksempel på, hvad jeg talte om i min post - i stedet for at argumentere for dit synspunkt, går du direkte efter manden. Og på dette punkt er jeg faktisk enig med Hannover i, at det er "børnehaveagtigt"
Godt, det var også hensigten. Og udfra Hannovers respons tyder det på at han godt ved, at hans indlæg var bevist provokerende og destruktiv for debatten, så missionen fuldført.
Jacob Jensens pointe fra tidligere ...
jacob jensen Skrev:Vi kan da gøre vores bedste til at forstå hvad du siger hannover,
men det er også værd at lægge mærke til at der hvor det tit køre af sporet herinde er når man begynder at opdrage på folk i trådene,det må du så også kunne forstå
... kunne ikke være mere rigtig. I mine øjne, og det jeg prøver at pointere, ødelægger det i langt højere grad debatterne, når eller anden selvbestaltet moralens vogter kommer og skal irettesætte andre brugere. Det var bl.a. det jeg mente i mit tidligere indlæg, at nogen føler de har oparbejdet en bestemt status eller identitet på forummet, der tillader dem at agere sådan.
Hannovers børnehavekommentar er, imo, væsentlig mere provokerende end willys personlighed. Men måske Hannover udfra mit indlæg nu kan se, at det i langt højere grad ødelægger debatten at komme med sådanne indlæg, som han og jeg udvekslede, fremfor en willy, der med lidt bastante holdninger og klassisk engelsk humor, trods alt bidrog til debatten.
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)