19-02-2011, 10:01 AM
jacob jensen Skrev:Vi kan da gøre vores bedste til at forstå hvad du siger hannover,
men det er også værd at lægge mærke til at der hvor det tit køre af sporet herinde er når man begynder at opdrage på folk i trådene,det må du så også kunne forstå
Opdragelse eller selvjustits?
Igen jeg ved det ikke, men jeg tror at en vis selvjustits i alle fora er en god ting. Ellers tror jeg simpelthen for mange forlader forum. Hvis sproget og tonen bliver mere og mere groft og vulgært, siver en del personer simpelthen væk og de nye der kommer til tilpasser sig tonen.
Jeg tror det vil være et skråplan.
Man kan (uden at sammenligne iøvrigt) sammenligne det med et lille sted, hvor man kan få sig en øl - et værtshus. Hvis klientellet et pænt og ordentligt vil det tiltrække flere af samme slags kunder. Hvis et mere drikfældigt og højtråbende klientel indfinder sig og de får lov at te sig som de vil, vil det tidligere klientel selvfølgelig forsvinde.
Nu har vi ikke så mange urfora i DK, så vi skal naturligvis både være rimelig tolerante og rummelige, men det gælder så begge parter og en vis justits tror jeg heller ikke på man kommer udenom.
Jeg ved det som sagt ikke. Vi har ikke prøvet det. Indtil nu synes jeg moderatorene har gjort et godt stykke arbejde. Ladet debatten køre en tid og set om ikke selvjustitsen kan klare ærterne. Kun når det virkelig udvikler sig, bliver der grebet ind.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)