18-02-2011, 10:29 PM
pbr Skrev:Mit IWC Aquatimer GST 3536-1 har vundet 4 sekunder siden i går ved frokosttid - dvs. + 2,9 sekunder på 24 timer !!
Dvs. at hvis det er konstant, så vil det have vundet 17,2 minutter på et helt år![]()
Det må da vist siges, at være ganske udemærket !!
Nu er det så heller ikke så længe siden, at Peter Halse har justeret det
Mit 1964 Omega Constellation cal. 561 er i skrivende stund (atomur-tid 21.12) 22 sekunder foran - så får vi at se, hvad "klokken" er i morgen ved denne tid. Jeg har en god mistanke om, at det vil spille lige op med mit IWC .......... eller måske endog bedre !!
Og i aften kl. 21.27 er Connie´n så kun 13 sekunder foran - dvs, at det på 24 timer har tabt 9 sekunder !
Hmmm.......... jeg troede faktisk, at det ville være mere spot on !! Men nu går jeg heller ikke regelmæssigt med det - det kan vel godt have en vis indflydelse.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)