Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag?
#25
Jeg savner selvfølgelig visse ure mere end andre.

Somme tider går det bare galt og man sælger et ur, man egentlig ikke ville af med.

Folk kommer og kigger på noget man har sat til salg og så forelsker de sig i noget andet! Så sætter jeg en pris lidt over - måske 500 kr - hvad jeg normalt ville sælge til og manden siger: "Ok den nupper jeg"

Sådan havde jeg det med dette ur:



İmage

En smuk SUVERÆN som med original svineskindsrem og Vintage Omega spænde osede af alt hvad en Omega Vintage tosse kan ønske sig. lige hjemkommet fra Peter Halse, hvor det havde fået en kærlig behandling.

Nå men det blev altså solgt - og så falder man let for chancen for at "gentage succesen"... og køber det næste ur som ligner - måske kunne blive lige så god........

İmage

Men nej, jeg erkender at der er tale om 2 helt forskellige niveauer. Set hver for sig kan de godt minde om hinanden, men set sammen er den første bare bedre på stort set alle punkter! Icon_cry

Håber den nye ejer nyder det - ellers er det en skam.

Men jeg trøster mig også med dette:



Mærke og model: Omega Constellation Chronometer Pie Pan, Automatic
Årgang: 1966
Kasse: Rund, Guld på stål med forsænket krone og observatorium i stål på bagkassen.
Højde: 11 mm
Diameter: 35,5 mm uden krone
Skive: Flot skive med fantastisk flot patina – leder tanken hen på en two tones. Flotte gyldne visere og timemarkeringer i fin stand
Rem: brun reptil med Omega skrevet i rem og Omega spænde
Caliber: 561 COSC Automatic med dato,
Caliber nr.: 23054673
Ref. Nr.: CD 168.004

İmage
İmage
İmage
İmage



vh baun
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag? - af jacob jensen - 15-02-2011, 10:28 PM
Re: Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag? - af baun - 18-02-2011, 01:12 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)