18-02-2011, 02:24 AM
HenrikViborg Skrev:HejSvært.
Jeg er helt ny på dette forum. Jeg har haft Rolexure i 15 år efterhånden, men egentlig aldrig interesseret mig specielt meget for det alligevel. Mit første var et Submariner, som jeg stadig har, og dertil har jeg så også stadig et Daytona (vel næsten den mest almindelig "duo" man kan tænke sig?).
Nu har jeg så et arbejde, hvor jeg er i situationer der ikke altid lige er forenelige med, at jeg har det mest åbenlyse Rolexur på håndleddet (jantelov etc.), og jeg kan se, at rigtig mange kan genkende et Submariner el. Daytona - derfor er jeg faldet over et Milgauss. Dét ur er undervurderet flot, og dets feeling er uovertruffen - og så er det rimeligt diskret på mere end 1½ meters afstand.
Da jeg ikke vil sælge nogen af mine to ure (der knytter sig personlige historier til begge), vil jeg prøve at købe et brugt ur (pengene hænger ikke på træerne her i min landsdel), men jeg synes det ser ud til, at være helt umuligt at finde et eksemplar af dette ur. Jeg ved godt, at det absolut ikke er det bedst sælgende Rolex, men SÅ lille er udvalget vel heller ikke?.
Kender nogen herinde til nogen, som har sådan et ur, og som vel at mærke er interesseret i at sælge det? - jeg vil helst have fingrene i et ur med mørk skive og klar glas.
Rolex Explorer I opfylder ellers også dine krav og er til at finde...
/SK

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)