15-02-2011, 06:56 PM
jacob jensen Skrev:Helt sikkert en oplysning der er værd lige at tænke lidt over,Ved ikke om jeg forstår dig hvis skal være ærlig, men hvis du mener, at det folk "himler" over er brug af grove og grimme ord i for stor mængde - så har du ret.
men jeg tro heller ikke det direkte er tonen nogle himler over herinde til tider,mere hvad de opfatter som brug af grove og grimme ord.
Jeg forstod vist godt Larzovics indlæg, for det er givet at man tit får misfortolket indlæg, men det dækker da næppe vist det at der hele tiden står fucking - det er jo ikke lige den slags nuancer det drejer sig om her mener jeg. Jeg tror ikke mange misforstår de indlæg, eller opfatter selve indlæget forkert - blot synes de sproget er for lavt, og at det irriterer så de ikke gider læse.
Man kan vel med en vis ret sige, at det næppe er bedre at snobbe nedad for sproget,, end opad.
Uanset hvad - så er billedet jo rimeligt klart med omkring 70% der mener man skal holde en sober tone, så det er jo ikke et lille mindretal.
Jeg er i øvrigt stadigt helt enig med de som skriver, at der skal være plads til individuelt sprog og attitude, det skal der absolut, og der er steder og personer der slipper af med et bandeord - men jeg mener ikke det behøver betyde, at man skal overlæsse med bandeord. 99,9% klarer jo også den opgave herinde.
På engelsk bruges det til en vis grad mere frit - hør kokkeprogrammerne, der flyver det med eder
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)