Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag?
#9
Jeg har bitterligt fortrudt jeg solgte mit Omega Seamaster America's Cup

İmage

Der går næsten ikke en dag hvor jeg ikke tænker på det ur, nu er det jo selvfølgelig næsten umuligt at opstøve. Det var mit første rigtige ur, jeg købte det selv fra nyt. Det blev solgt i en svag stund efter jeg havde erhvervet mig mit JLC. Jeg blev tilbudt mere for uret end jeg selv havde givet... Men alt kan ikke gøres op i penge.

Dog går der ikke en dag hvor jeg ikke glæder mig over jeg solgte mig Rolex Daytona.

İmage

Det er nok det uret jeg har været mest skuffet over. Jeg var skrevet op til uret i over 2 år, man da jeg endelig fik det havde det ingen interesse længere. Det har jo ingengang dato.
Dette er jo blot min personlige holdning og skal ikke ses som en hån af dem der nyder deres Rolex Daytona. Det er bestemt et fint ur, det siger blot ikke mig noget længere. (Måske var det egentlig kun det sjældne ved uret der dengang tiltalte mig, siden er mit kendskab til forskellige ur mærker også udvidet betydeligt)

Jeg ville rigtig gerne kunne have båret denne i dag, og for den sags skyld hver dag frem over:

İmage

Men skulle drømmen gå i opfyldelse bliver det nok kun realistisk hvis jeg finder en forhandler der er dum nok til at lade mig prøve den på armen i butikken bag lås og slå. Bare at få lov at se og høre den ville være en drøm der gik i opfyldelse.
Er der nogen der ved om PP butikken i Genève kunne ligge inde med sådan en...???

VH BobT
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag? - af BobT - 15-02-2011, 01:47 PM
Re: Hvilket ur ville du ønske du kunne have båret idag? - af jacob jensen - 15-02-2011, 10:28 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)