13-02-2011, 12:49 PM
Kim T Skrev:Baun Skrev:At kalde os der stødes for smålige mennesker.......Lad være med at ligge ord i munden på mig.
Jeg sagde at det ville være småligt at forbyde disse udtryk, ikke at du var det.
Jeg citerer lige mig selv for en god ordens skyld
Kim T Skrev:Det er for småligt, hvis man skal til at forbyde ord som fuck, da dette i min verden på ingen måde ødelægger noget.
Det er muligt at jeg overfortolker lidt. Overdrivelse fremmer sommetider forståelsen, men her er det måske ikke anvendt fornuftigt. Det beklager jeg så.
Jeg mener ikke man kan eller skal forbyde at anvende bestemte ord. Brugt på rette tid og sted, kan visse ord være ok, mens samme ord, kan bruges overdrevent eller i en sammenhæng, hvor det bliver "mindre heldigt".
Kim, du er selv et eksempel på at man kan skrive gode og underholdende indlæg, som stort set altid er velformulerede og har substans. Du har oftest en god og nuanceret vinkel og stor rummelighed/tolerence i dine indlæg. Og de er mig bekendt altid leveret i en pæn og ordentlig tone. Det kan du/man sagtens. Jeg har aldrig været stødt af dine formuleringer.
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)