01-02-2011, 03:53 PM
Tilslutter mig de øvrige, du skal ha urene på armen, så bliver du med 99% sikkerhed langt klogere. Du er jo langt allerede, med feltet snævret ind til 4 rolex modeller - (eller 5 da submariner som du nævner jo kan være den "gamle" eller den helt nye), så du er godt hjulpet hos en Rolex forhandler. I København er det Klarlund du skal ind til, i midtjylland M C Mortensen i Herning hvis du vil ha mit råd, men ellers har jo Århus, Odense og som jeg husker det Esbjerg også Rolex forhandlere.
Den gode nyhed er, at du næppe vil fortryde nogle af de 4 ure du har valgt, dog med den grønglassed millgaus som det mere kontroversielle/modige valg.
Tænk også lige på alternativet brugt, hvor du kan spare lidt penge - men stadigt søge topstand og med papirer og bokse, der er lidt at kigge op allerede på vintageure købt og salg ville jeg tro.
vh
Den gode nyhed er, at du næppe vil fortryde nogle af de 4 ure du har valgt, dog med den grønglassed millgaus som det mere kontroversielle/modige valg.
Tænk også lige på alternativet brugt, hvor du kan spare lidt penge - men stadigt søge topstand og med papirer og bokse, der er lidt at kigge op allerede på vintageure købt og salg ville jeg tro.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)