Hvilket Rolex skal jeg dog vælge?
Hej Mars

og velkommen på urforum.

Dejligt at se at du er igang med et smukt forarbejde.

At købe sit første "rigtige ur" er en helt særlig begivenhed, så grundig research og også, som du gør, beder om lidt sparring er virkelig godt.

Du skal (efter min mening) vælge det ur som passer bedst til din "øvrige stil".

Er du glad for sporty tøj er Submarineren et sikkert valg. Det matcher en flot sporty tøjstil og går jo også fint til det meste andet tøj. Dog undtagen rigtig festtøj synes jeg. Der passer et dykker ur ikke.

Det sammen kan man sige om Explorer II synes jeg, men her matcher den stilen måske lidt mere "fritids" stilen... ikke så meget sport som "aktiv fritid", hvis du kan følge mig. Den passer også godt til så meget anden, men igen, ikke til rigtig pænt og elegant festtøj.

Mest all round er Milgauss (Hvid skive & glas). Den går til det hele og har alligevel alt hvad man kan ønske sig af et Rolex - og så er det ikke så almindeligt som de andre. Jeg opfatter den som en videreudvikling af den helt traditionelle Rolex Datejust. En mere moderne og opdateret udgave. Den vil holde i mange år.

Men kig på dig selv - hvilken stil er du til? Hvad vil du signalere og hvad kan du bedst lide?

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af Mars - 01-02-2011, 11:45 AM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af baun - 01-02-2011, 01:30 PM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af jacob jensen - 01-02-2011, 05:42 PM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af willy - 01-02-2011, 09:16 PM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af willy - 02-02-2011, 01:49 PM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af crook - 02-02-2011, 09:20 PM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af Mars - 03-02-2011, 09:53 AM
Re: Hvilket Rolex skal jeg dog vælge? - af willy - 03-02-2011, 01:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)