29-01-2011, 01:08 PM
Larzovic Skrev:Statsgældsfælden og inflationen er over os. De desperate forsøg med quantitave easings for at redde vores dødsdømte velfærdsstater har skabt en ond spiral.Hvis det er rigtigt - og det kan være lige så rigtigt som at det at verden står sammen om at redde os fra krisen - så ville jeg nok ikke indflette rådet om at få købt ure her og nu, så ville den snarere stå på BRIK aktier eller guld faktisk (med mindre du mener krisen også udraderer Kina (som jo vil blive hårdt ramt som det land der financierer store dele af vestens forbrug - men som til gengæld har råd til at financiere det så længe de har købere til deres produktion).
Se at få købt jeres ure nu, og invester alt overskydende disposable income i reelle værdier, for vores fiatvalutaer er snart ikke noget værd.
Ure ville stå langt nede på min liste.
Du KAN sagtens ha ret i det andet Larzovic - men jeg hører til de som lykkeligt klynger mig til håbet, og faktisk er der overordentligt sunde virksomheder som skaber gode resultater - så jeg tror ikke vi ryger helt ud over kanten - men JA - gu ser det besværligt ud og godt man ikke er Græker - Irlænder - Spansk, Portugisisk, Italiensk eller
Det kan dog lade sig gøre at rykke sig væk fra afgrunden - Vi var der ude selv, under Anker hvis vi skal tro Knud Heinesen - men er jo rykket et stykke væk fra den som land. Det KAN lade sig gøre, og den gode nyhed er, at Europas ledere nu har fået øje på afgrunden. Deri ligger den positive forskel på 2011 og bare 2008.
I øvrigt er det slet ikke dagen til sortsyn - Danmark vandt jo den semifinale
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)