25-01-2011, 05:59 PM
Jeg er enig i at Rolex helt generelt med deres oysterkasser er ganske så tætte - men HVIS man med dykke mener det alvorligt, altså ikke bare svømme lidt og kigge ned på 1 meter - men sådan rigtigt tit er i vandet med masken og flaske eller snorkel, så ville jeg da afgjort ha en sub eller en SD (eller en DS), der virker GMT og den type bare ikke rigtige (hvem vil kende klokken i Melburn og Los Angeles samtidigt på 4 meters dybde
),
Er det for at kunne gå i vandet og svømme rundt i overfladen og lidt ned og op om sommeren, så går det givet - og så kan valget sagtnes være GMT master som måske i det daglige kan udfylde et GMT formål, eller som trådstarter måske helt enkelt bedre kan lide udseende af
Jeg er generelt stor tilhænger af at uret virker lidt tilpasset formålet - diver - tool - dress - sports o.s.v.
vh
Er det for at kunne gå i vandet og svømme rundt i overfladen og lidt ned og op om sommeren, så går det givet - og så kan valget sagtnes være GMT master som måske i det daglige kan udfylde et GMT formål, eller som trådstarter måske helt enkelt bedre kan lide udseende af
Jeg er generelt stor tilhænger af at uret virker lidt tilpasset formålet - diver - tool - dress - sports o.s.v.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)