21-01-2011, 07:40 PM
gmt-geek Skrev:Det er vist et generelt problem for mange af os - vi forelsker os i flere mærker...
Jeg selv er kommet til den konklusion at Alt andet end Rolex og Omega må ud af kassen - derfor er min sidste Breitling(Caliber 11 fra 68) også på vej ud...!!
Til gengæld er der nok lidt mere Omega fra 50/60'erne på vej i min retning!!![]()
Mvh. Jon
Ja det er vist et "problem" mange af os deler.
Jeg "samler" også "kun" Rolex og Omega....
Men...så er der min AP RO som jeg ikke vil skille mig af med...min Zenith som jeg arvede af morfar, et par Boluvaer,...min Sinn og min Archimede jeg byttede mig til ved Peter da jeg ryddede lidt op i samlingen og kom af med de sidste to Seikoer... men så kigger jeg også lidt på AP ROO, Seiko Marinemaster, GS, Zenith ElPrimero, Doxa, PP Calatrava, Lange, Moser, Blancpain FF + Tornek Rayville og..... øhh, jeg tror vist ikke jeg kun samler på Omega og Rolex, men måske "primært" de to mærker
God weekend
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)